Обсъждане около сюжета на играта
+5
Юмир
Андин Старк
GOD OF TERROR
Squirrelflight
Карт
9 posters
Страница 1 от 4
Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Турнирът е в обозримото бъдеще - сиреч, някъде през следващия месец, както аз го виждам. Да има достатъчно време да го обсъдим, да подготвим биографии за някои от най-важните участници и .т.н. Може по някое време да се "получат писма", разпратени от организаторите, после да се потегли на път, да видят малко свят героите ни.
Та, значи, мислиш да пратиш Томен на състезание за стрелци/метачи на ножове, а Церсей Сняг да язди? Аз лично смятам като го правим да запиша Карт в мелето и да го избутам чак до края му, ако някой няма нещо против.
Добре, първо турнирно предизвикателство, което ми хрумна - всеки, който желае да постне до три песни (не е нужно да са лично от него, но да са на средновековна или подобна тематика) под Spoiler-и. После ще гласуваме кой е най-добрият и победителят ще има право да опише барда, който ще вземе титлата и наградата от турнира. Или само да му даде име и да остави описанието другиму, ако не му се занимава. Няма нужда да бързаме - да кажем, че има период от две седмици да издирим/измислим песни. И най-добре да не са от книгата, въпреки, че нямам нищо против някой да измисли думи за онези песни, които нямат тескт, а само са споменати. Какво ще кажете за идеята?
Та, значи, мислиш да пратиш Томен на състезание за стрелци/метачи на ножове, а Церсей Сняг да язди? Аз лично смятам като го правим да запиша Карт в мелето и да го избутам чак до края му, ако някой няма нещо против.
Добре, първо турнирно предизвикателство, което ми хрумна - всеки, който желае да постне до три песни (не е нужно да са лично от него, но да са на средновековна или подобна тематика) под Spoiler-и. После ще гласуваме кой е най-добрият и победителят ще има право да опише барда, който ще вземе титлата и наградата от турнира. Или само да му даде име и да остави описанието другиму, ако не му се занимава. Няма нужда да бързаме - да кажем, че има период от две седмици да издирим/измислим песни. И най-добре да не са от книгата, въпреки, че нямам нищо против някой да измисли думи за онези песни, които нямат тескт, а само са споменати. Какво ще кажете за идеята?
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Демек така:
- Spoiler:
Blind Guardian - The Bard's Song
Blackmore's Night - Song And Dance
Azam Ali - Sackpipslät
Има една много хубава Lake of Song, пак на Blackmore's Night. Никъде не я намерих, но в хубава и има настроение в нея.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Демек, лирики, текстове, на български. За да може докато се води състезанието, героите ни да могат да "чуят" песните. Иначе особено "Bard's song" е много добра като звучене и като текст, струва ми се и можеш спокойно да я преведеш, ако намериш отнякъде лириките на английски.
Бъдете креативни! Или бъдете Валери Русинов! (Сериозно, не бъдете Валери Русинов, моля ви) Дайте най-добрия текст на средновековна песен на български. И за да покажа какво имам предвид, не само да празнословя, нека да започна - това е мое, от нещо, над което работя в момента:
А предложенията ти са добри като музика, но като текст не знам за какво са. Половината от изкуството на средновековните бардове се е кореняло в тесктовете, в историите, които разказват, в посланията, не в музиката сама по себе си. Вземи Дъждовете на Кастрамир, или, ако искаш, Песен за Ролан, и ще видиш, че там водещи са по-скоро думите.
Песен за Роланд: http://chitanka.info/text/10214-pesen_za_roland
Дъждовете на Кастрамир:
Ето го и в оригинал. Открийте десете разлики:
Ако някой предложи нещо с размерите дори на половината Песен за Роланд предлагам да му се издигне паметник на пъпа на София, или в град по негов избор. Но идеята е да е нещо в духа на тези саги, или на моята песен.
Бъдете креативни! Или бъдете Валери Русинов! (Сериозно, не бъдете Валери Русинов, моля ви) Дайте най-добрия текст на средновековна песен на български. И за да покажа какво имам предвид, не само да празнословя, нека да започна - това е мое, от нещо, над което работя в момента:
- Spoiler:
- Дайретата удри!
Празнувай с танци ти!
Удряйте дайрета, хей-ей!
Днес празнувай, утре блей-ей!
Докле е младост, ти танцувай!
Докле е младост, с огъня лудувай!
Удряйте дайрета, хей-ей!
Днес празнувай утре блей-ей!
Днеска, утре, ти ще остарееш
и косите бели ще развееш.
Удряйте дайрета, хей-ей!
Днес празнувай, утре бей-ей!
Днес е ден за радост, хей!
Утре няма вече младост, ей!
Удряйте дайрета, хей-ей!
Днес празнувай, утре блей-ей!
Че деня век преваля
и нощта живота изгаря.
Удряйте дайрета, хей-ей!
Днес празнувай, утре блей-ей!
Младостта празнува,
старост сал бленува.
Дайретата удри!
Празнувай с танци ти!
А предложенията ти са добри като музика, но като текст не знам за какво са. Половината от изкуството на средновековните бардове се е кореняло в тесктовете, в историите, които разказват, в посланията, не в музиката сама по себе си. Вземи Дъждовете на Кастрамир, или, ако искаш, Песен за Ролан, и ще видиш, че там водещи са по-скоро думите.
Песен за Роланд: http://chitanka.info/text/10214-pesen_za_roland
Дъждовете на Кастрамир:
- Spoiler:
И кой си ти, рече гордият лорд,
че аз да ти се кланям ничком?
Жалко коте си ти, в друго палто,
това е истината всичка.
В палто от злато и в палто от пурпур,
лъвът си има нокти,
а моите са дълги и остри, милорд,
както вашите дълги и остри.
И говореше тъй, и говореше тъй
лордът на Кастрамир.
Но в замъка му днес плаче дъждът
и няма кой да го чуе.
Да, в замъка му днес плаче дъждът
и никой не ще го чуе.
Ето го и в оригинал. Открийте десете разлики:
- Spoiler:
- And who are you, the proud lord said,
that I must bow so low?
Only a cat of a different coat,
that's all the truth I know.
In a coat of gold or a coat of red,
a lion still has claws,
And mine are long and sharp, my lord,
as long and sharp as yours.
And so he spoke, and so he spoke,
that lord of Castamere,
But now the rains weep o'er his hall,
with no one there to hear.
Yes now the rains weep o'er his hall,
and not a soul to hear.
Ако някой предложи нещо с размерите дори на половината Песен за Роланд предлагам да му се издигне паметник на пъпа на София, или в град по негов избор. Но идеята е да е нещо в духа на тези саги, или на моята песен.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Може да се опитам да съчиня песен за септон Онай.
Юмир- от отвъд Тясното море
- Брой мнения : 123
Join date : 02.08.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Ммм, вече го предвкусвам, любезни!
Иначе ето второто ми предложение:
Това всеки, който е чел по-сериозно фентъзи, трябва да го познае откъде е. Преводът е мой. Иначе преводът от оригинал, който го е направил преводача на книгата (няма да издам коя е) е много добър, но реших да си поиграя на преводач.
Иначе ето второто ми предложение:
- Spoiler:
- На огнището къкри вечеря,
под покрива има постеля,
но наште крака не са уморени.
Окол’ ъгъла ще видим
дърво и камък прав,
видни само за нас.
Дърво и цвете и трева и листа,
тях ги подмини, тях ги подмини!
Хълм и поток под небеса,
тях премини, тях премини!
Окол’ ъгъла ще ни чака
нов път и нова драка,
и макар и днес да ги подминем,
утре може пак насам да минем.
И по таен път да бродим
към лунни ил’ слънчеви небосводи.
Ябълка, тръне, орехи и хмел.
Остави ги, остави ги!
Пясък, камък, мост и дол.
Сбогом, сбогом, дом!
Домът назад, пътят – напред
и пътищата мамят ни отвред.
През сянката, до нощната тъма,
докато звездите не заблестят.
Тогаз светът назад, домът – напред.
Ще бродим към дом и към ред.
Мълга и здрач, облаци и сянка,
всичко ще избледнее, всичко ще избледнее.
Огън и светлина, и хляб и вечеря
и тогаз в постеля! И тогаз в постеля!
Това всеки, който е чел по-сериозно фентъзи, трябва да го познае откъде е. Преводът е мой. Иначе преводът от оригинал, който го е направил преводача на книгата (няма да издам коя е) е много добър, но реших да си поиграя на преводач.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Хм, напомня ми на Майн Кампф и търсенето на повече жизнено пространство.
Юмир- от отвъд Тясното море
- Брой мнения : 123
Join date : 02.08.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Хитлер се намества в списъка на фентъзи авторите точно между Пратчет и ам... Пратчет.
Иначе отговорът е лесен - помисли още. Чели сте книгата и сте гледали филм по нея. Във филма има съкратена версия на песента. Повече няма да подсказвам.
Иначе отговорът е лесен - помисли още. Чели сте книгата и сте гледали филм по нея. Във филма има съкратена версия на песента. Повече няма да подсказвам.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Трябва да ти призная Карт, бива те с превода. Лично за мен е адска мъка да превеждам песни и стихотворения, защото трябва да има някаква рима все пак. Иначе - Властелинът на Пръстените. Ако не се лъжа, беше малко след като хобитите тръгнаха на път. И отново - много добър превод. Впечатлена съм.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Не съм й учуден , че се впечатли (ти от какво ли не се впечатляваш) . Но превода е трепач Карт.Squirrelflight написа:Трябва да ти призная Карт, бива те с превода. Лично за мен е адска мъка да превеждам песни и стихотворения, защото трябва да има някаква рима все пак. Иначе - Властелинът на Пръстените. Ако не се лъжа, беше малко след като хобитите тръгнаха на път. И отново - много добър превод. Впечатлена съм.
GOD OF TERROR- Андал
- Брой мнения : 84
Join date : 17.07.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
По принцип превода е нечовешки болезнен къртовски труд, който в началото е приятен, а после започваш да псуваш всички автори, преводачи, книги, издателства и нагли хора, умрели за въпросния превод, да си блъскаш главата в каквото ти попадне, да човръкаш из гугъл транслейт и като закъсаш да отвориш големия тлъст хартиен речник, да преведеш скапаната дума и най-щастливо да завършиш изречението, след което да осъзнаеш, че или звучи отвратително, или е неправилно, или няма никакъв смисъл и после да легнеш и да умреш. Знам го от личен опит. Затова се възхищавам на преводачи (изключение е г-н Русинов) и хора, които могат да направят така, че хем да проментят променят коренно някакъв текст, хем превода да се доближава максимално до оригинала.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Не Карт , не си прекалил. А сега ще ви искам мнението и помощта. Така , явно няма герои Таргариени , а аз смятам за мой дълг да напиша нещо с Дуум на Валирия. Затова ще ви изкажа накратко идеята си и ще се моля да не ме изгорите на клада , заради ерес
Историята се развива преди хиляди години , а основните герой в историята са валириянците. Те още са пастири и не са открили драконите. Тогава ги забелязва един специфичен бог , който им показва драконите , който са създания , създадени от него самия. И с помощта на драконите , валирианците създават всемогъща империя. Но те вече нямат нужда от бога , затова култът към него запада. И той в свещения си гняв се разцепва на три части. Три отделни бога , с отделни цели и с отделни методи. Единият от тях е Р'хлор , богът на огъня , който смята за своя цел унищожението на Другия , богът съперник на „Разцепеният“ бог. Друго творение на това разцепление е Богинята на Любовта , която се заселва в Лис , където е й култът към нея. А третото чедо на „Разцепеният“ е богинята на драконите , която след редица от събития (които ще опиша , докато героя ми е в Морски страж. Не питайте , решил съм да е тайна.) стига до Валирия и призовава огнена вълна. Тя поглъща всички дракони на Ессос , но не успява да се добере до трите дракона на Драконов камък (сещате се за кои дракони говоря) , защото огнената вълна бива разрушена при докосването с вода. И тези три дракона са попречили на богинята да събере нужната сила , за да отприщи Дуум на Валирия и да оцелее. И така тя се жертва , за да отмъсти на неблагодарните валириянци.
Какво мислите. Ако ви харесва , пишете , за да съм сигурен , че никой няма да се сърди ако го включа „Разцепения“. Ще го впиша в неигрови персонажи. Но , за да му измисля име , ще трябва да знам как е вулкан на валириянски. Ако знаете , пишете.
ПРЕМЕСТЕНО ОТ: https://asoiaf.bulgarianforum.net/t15-topic#132. Оригинален автор - GOD OF TERROR
Историята се развива преди хиляди години , а основните герой в историята са валириянците. Те още са пастири и не са открили драконите. Тогава ги забелязва един специфичен бог , който им показва драконите , който са създания , създадени от него самия. И с помощта на драконите , валирианците създават всемогъща империя. Но те вече нямат нужда от бога , затова култът към него запада. И той в свещения си гняв се разцепва на три части. Три отделни бога , с отделни цели и с отделни методи. Единият от тях е Р'хлор , богът на огъня , който смята за своя цел унищожението на Другия , богът съперник на „Разцепеният“ бог. Друго творение на това разцепление е Богинята на Любовта , която се заселва в Лис , където е й култът към нея. А третото чедо на „Разцепеният“ е богинята на драконите , която след редица от събития (които ще опиша , докато героя ми е в Морски страж. Не питайте , решил съм да е тайна.) стига до Валирия и призовава огнена вълна. Тя поглъща всички дракони на Ессос , но не успява да се добере до трите дракона на Драконов камък (сещате се за кои дракони говоря) , защото огнената вълна бива разрушена при докосването с вода. И тези три дракона са попречили на богинята да събере нужната сила , за да отприщи Дуум на Валирия и да оцелее. И така тя се жертва , за да отмъсти на неблагодарните валириянци.
Какво мислите. Ако ви харесва , пишете , за да съм сигурен , че никой няма да се сърди ако го включа „Разцепения“. Ще го впиша в неигрови персонажи. Но , за да му измисля име , ще трябва да знам как е вулкан на валириянски. Ако знаете , пишете.
ПРЕМЕСТЕНО ОТ: https://asoiaf.bulgarianforum.net/t15-topic#132. Оригинален автор - GOD OF TERROR
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Дообре, идеята ти за валирианските богове принципно е добра, при все че няма обяснение за тях в романите. Ето ми ги възраженията:
1. Валирианските богове са непознати, но са поне три. Справка - трите дракона на Денерис са кръстени на боговете.
2. Играем 100 години преди Ориста на Валирия. Идеята ми с този период беше, че няма да се налага да се заемаме с епохалния труд около Ориста.
3. Валирия (града) е на остров и само там трябва да е имало разрушение по твоят план.
4. Наистина не знам как ще стане това разцепление. До седма част в книгите може и да научим нещо за мистериозните сили на Вестерос, но сега не знаем нищо и ще трябва да измислиш всичко.
5. Р'Хлор и тази богиня на драконите имат доста подобни методи.
6. Драконите би трябва да са умрели по магия, вероятно заради някакъв особен мор по тях - една огнена вълна няма да им направи много.
А сега, дайте факлите!
Идеята променя света на Мартин и ми е малко терсене, но не мисля, че е добре да я прилагаш. Още повече, не виждам как въобще е възможно да се направи от един човек, освен от самия автор на поредицата - трудът е много и изисква познание на книгите из основи, както и на бележките и идеите на Мартин.
А вулкан на валириански е нещо от сорта на "нещоси-арис". "Арис" вероятно значи огън - "Дракарис" е драконов огън.
1. Валирианските богове са непознати, но са поне три. Справка - трите дракона на Денерис са кръстени на боговете.
2. Играем 100 години преди Ориста на Валирия. Идеята ми с този период беше, че няма да се налага да се заемаме с епохалния труд около Ориста.
3. Валирия (града) е на остров и само там трябва да е имало разрушение по твоят план.
4. Наистина не знам как ще стане това разцепление. До седма част в книгите може и да научим нещо за мистериозните сили на Вестерос, но сега не знаем нищо и ще трябва да измислиш всичко.
5. Р'Хлор и тази богиня на драконите имат доста подобни методи.
6. Драконите би трябва да са умрели по магия, вероятно заради някакъв особен мор по тях - една огнена вълна няма да им направи много.
А сега, дайте факлите!
Идеята променя света на Мартин и ми е малко терсене, но не мисля, че е добре да я прилагаш. Още повече, не виждам как въобще е възможно да се направи от един човек, освен от самия автор на поредицата - трудът е много и изисква познание на книгите из основи, както и на бележките и идеите на Мартин.
А вулкан на валириански е нещо от сорта на "нещоси-арис". "Арис" вероятно значи огън - "Дракарис" е драконов огън.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Просто исках мнение.
GOD OF TERROR- Андал
- Брой мнения : 84
Join date : 17.07.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Турнира е надалеч, но аз обичам да планирам занапред. Турнирът ще е в Речните земи или в Земите на короната, вие кажете къде точно. Двубоите с пики предлагам да са на системата осминафинал четвъртфинал, полуфинал, финал. Всички рицари, достигнали до полуфинала, ако са неигрови персонажи, ще получат описания в съответната секция. Имам планиран един от финалистите още отсега, но да видим кой ще е фаворита ви. Ще предложа половината участници, вие наименовайте други. Можете и да изразите несъгласие с някое от предложенията ми. Общо трябва да са шестнадесет.
1. Белмур Тарт - на 56 и все още силен и решителен, владетел на дома Тарт и Вечерната зала - личен герб: сребърен меч, насочен надолу под сребърна седемлъчна звезда на зелен фон.
2. Мистериозен рицар - Дженевра Цветя, незаконна дъщеря на един от Тирелите, на 21, силна и войнствена за жена (много подобна на Аша Грейджой) - личен герб: зелен трън с алени капки по себе си на черен фон.
3. Хобър Тъли - на 32, брат на коронния принц на Речните земи - личен герб: няма.
4. Елайъс Дарклин - на 24, внук на краля на Черна вода и лорда на Дъскъндейл. - личен герб: черна пика на златен фон.
5. Нед Пайн - на 26, странстващ рицар - личен герб: корона, пронизана от пречупено копие на вълнисто розов-син фон.
6. Делин Черната змия - на 41, инструктор на гарнизона на Звездопад, седалището на дома Дейн. - личен герб: няма.
7. Балон Хоар - на 47, крал на Железните острови, твърдоглав - личен герб: сива верига, навита на кълбо на черен фон.
8. Клей Рейн - на 19, наследник на Кастрамир - личен герб: няма.
Това са осмина. По един рицар от Речните земи, Предела, Запада, Дорн, Бурен край, Железните острови (тук няма рицари, но кралят е упорит) и двама от Земите на короната. Подчертал съм човека, който при всяко положение ще го пратя до полуфинал, а при добро желание от ваша страна - и на финал. Дайте още осем имена и да видим кой срещу кого и кой ще продължи напред. Ако се стигне до равенство, ще прибегна до зарчета.
1. Белмур Тарт - на 56 и все още силен и решителен, владетел на дома Тарт и Вечерната зала - личен герб: сребърен меч, насочен надолу под сребърна седемлъчна звезда на зелен фон.
2. Мистериозен рицар - Дженевра Цветя, незаконна дъщеря на един от Тирелите, на 21, силна и войнствена за жена (много подобна на Аша Грейджой) - личен герб: зелен трън с алени капки по себе си на черен фон.
3. Хобър Тъли - на 32, брат на коронния принц на Речните земи - личен герб: няма.
4. Елайъс Дарклин - на 24, внук на краля на Черна вода и лорда на Дъскъндейл. - личен герб: черна пика на златен фон.
5. Нед Пайн - на 26, странстващ рицар - личен герб: корона, пронизана от пречупено копие на вълнисто розов-син фон.
6. Делин Черната змия - на 41, инструктор на гарнизона на Звездопад, седалището на дома Дейн. - личен герб: няма.
7. Балон Хоар - на 47, крал на Железните острови, твърдоглав - личен герб: сива верига, навита на кълбо на черен фон.
8. Клей Рейн - на 19, наследник на Кастрамир - личен герб: няма.
Това са осмина. По един рицар от Речните земи, Предела, Запада, Дорн, Бурен край, Железните острови (тук няма рицари, но кралят е упорит) и двама от Земите на короната. Подчертал съм човека, който при всяко положение ще го пратя до полуфинал, а при добро желание от ваша страна - и на финал. Дайте още осем имена и да видим кой срещу кого и кой ще продължи напред. Ако се стигне до равенство, ще прибегна до зарчета.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
1. Аруин Тръстиката - на 30 , много нахъсан и смел. Популярен войн. Пиката му е втора жена. личен герб: зелена змия с отворена паст на син фон.
2. Джулиъс „Фокс“ Росби - на 40 , все още не е загубил силата си. Майстор на пиката. Много войнствен. Отличен пълководец - личен герб: Оранжева лисица хваща бял заек на червен фон
3. Елиъс Ланистър - Далечен братовчед на Ланистърите. На 48 , странстващ рицар. Едното му око го няма , а с другото недовижда. Но има перфектен слух - личен герб: няма
4. Едард Мартел - на 23 , наскоро помазан в рицарство. Показва завиден талант в боравенето с пики -личен герб: Черна кобра плаши синя мамба на зелен фон
5. Джонатан Фрей - на 34 , все още силен. Приключенията му са легендарни. Братовчед на сегашния лорд Фрей - личен герб: няма
6. и 7. Близнаците Арин - Улл и Джем Арин - два близнака , на по 28 , с черни коси и множество белези. Улл е наследника на Орлово гнездо , след смъртта на по-големият им брат Берик Арин - личен герб: И двамата използват един и същи герб - бяла падаща звезда на черен фон.
8. Валарис Ланиспортски - на 60 , но все още е годен за битка. Има повече опит с турнирите , от който и да е друг жив човек. Лицето му е нашарено с много белези от предишни битки - личен герб : жълт лъв пази сив град на син фон.
* Пуснал съм два човека за полуфинал , избирайте кой да отиде , защото аз лично не мога да избера.
2. Джулиъс „Фокс“ Росби - на 40 , все още не е загубил силата си. Майстор на пиката. Много войнствен. Отличен пълководец - личен герб: Оранжева лисица хваща бял заек на червен фон
3. Елиъс Ланистър - Далечен братовчед на Ланистърите. На 48 , странстващ рицар. Едното му око го няма , а с другото недовижда. Но има перфектен слух - личен герб: няма
4. Едард Мартел - на 23 , наскоро помазан в рицарство. Показва завиден талант в боравенето с пики -личен герб: Черна кобра плаши синя мамба на зелен фон
5. Джонатан Фрей - на 34 , все още силен. Приключенията му са легендарни. Братовчед на сегашния лорд Фрей - личен герб: няма
6. и 7. Близнаците Арин - Улл и Джем Арин - два близнака , на по 28 , с черни коси и множество белези. Улл е наследника на Орлово гнездо , след смъртта на по-големият им брат Берик Арин - личен герб: И двамата използват един и същи герб - бяла падаща звезда на черен фон.
8. Валарис Ланиспортски - на 60 , но все още е годен за битка. Има повече опит с турнирите , от който и да е друг жив човек. Лицето му е нашарено с много белези от предишни битки - личен герб : жълт лъв пази сив град на син фон.
* Пуснал съм два човека за полуфинал , избирайте кой да отиде , защото аз лично не мога да избера.
GOD OF TERROR- Андал
- Брой мнения : 84
Join date : 17.07.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Е, може да са и над 16 предложенията. После ще изберем онези, звучащи най-интересно. Аз държа от моя списък само на първите двама.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Аз пък държа на първите двама и номер 4 .
GOD OF TERROR- Андал
- Брой мнения : 84
Join date : 17.07.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Ехее, супер готини предложения имате и двамата. Аз се включвам само с пет, но при толкова голям избор не вярвам, че би било проблем, че са наполовина на вашите. Та ето го моят списък:
1. Албърт Код, Железният рицар - на 40 години, в юношеските му години лицето му е напълно обезобразено след нападение на акули, след което главите на хищниците са окачени над камината му. Винаги носи желязна маска, която прикрива почти цялото му лице, освен очите и устата. Невероятно добър както с пиката, така и с харпуна. Легенда, в пълния смисъл на думата, сприхав, мрачен, раздразнителен и доста опасен.
Личен герб : Червена желязна маска на бял фон, която разцепва синьо море на две.
2. Ервърт Сняг - на 25 години, копеле на лорд Флинт. Макар и млад, вече си е спечелил славата на невероятно талантлив войн, особено с пиката. Възлагат му се големи надежди въпреки възрастта. Усмихнат, ведър и шеговито настроен.
Личен герб - няма.
3. Ренда Бракън, Дамата в синьо - Около 25-30 годишна. Не се страхува да покаже, че е жена и доста хора гледат с лошо око на подвизите й. Въпреки това е факт, че дъщерята на лорд Бракън е повече от майстор на пиката. Много хора я подценяват и това е последната грешка в живота им. Спокойна, хладнокръвна, отличен тактик.
Личен герб: Синя девица на зелен фон държаща синьо копие.
4. Драконовият син - около 30-35 годишен. Истинското му име е неизвестно (казват му просто Драк), но твърди, че родом е от Браавос. Дали е вярно никой не знае, но уменията му с пиката са пословични - познат е в южните части на Вестерос като един от най-вещите мъже в битка и досега няма загубен двубой.
Личен герб: Бял дракон върху черен фон, който устремено се спуска към сив град.
5. Джон Кервин - 39 годишен. Циничен, с доста отър език и високо самочувствие. В момента е инструктор на войниците в дома на баба си, Фрей.
Личен герб: Зелен лешояд на бял фон разположен над група хора.
Нямам претенции дали някой от моите ще се добере до полуфинал, но държа да отбележа, че ако вземете първия за каквото и да е било, трябва да го запазите жив
1. Албърт Код, Железният рицар - на 40 години, в юношеските му години лицето му е напълно обезобразено след нападение на акули, след което главите на хищниците са окачени над камината му. Винаги носи желязна маска, която прикрива почти цялото му лице, освен очите и устата. Невероятно добър както с пиката, така и с харпуна. Легенда, в пълния смисъл на думата, сприхав, мрачен, раздразнителен и доста опасен.
Личен герб : Червена желязна маска на бял фон, която разцепва синьо море на две.
2. Ервърт Сняг - на 25 години, копеле на лорд Флинт. Макар и млад, вече си е спечелил славата на невероятно талантлив войн, особено с пиката. Възлагат му се големи надежди въпреки възрастта. Усмихнат, ведър и шеговито настроен.
Личен герб - няма.
3. Ренда Бракън, Дамата в синьо - Около 25-30 годишна. Не се страхува да покаже, че е жена и доста хора гледат с лошо око на подвизите й. Въпреки това е факт, че дъщерята на лорд Бракън е повече от майстор на пиката. Много хора я подценяват и това е последната грешка в живота им. Спокойна, хладнокръвна, отличен тактик.
Личен герб: Синя девица на зелен фон държаща синьо копие.
4. Драконовият син - около 30-35 годишен. Истинското му име е неизвестно (казват му просто Драк), но твърди, че родом е от Браавос. Дали е вярно никой не знае, но уменията му с пиката са пословични - познат е в южните части на Вестерос като един от най-вещите мъже в битка и досега няма загубен двубой.
Личен герб: Бял дракон върху черен фон, който устремено се спуска към сив град.
5. Джон Кервин - 39 годишен. Циничен, с доста отър език и високо самочувствие. В момента е инструктор на войниците в дома на баба си, Фрей.
Личен герб: Зелен лешояд на бял фон разположен над група хора.
Нямам претенции дали някой от моите ще се добере до полуфинал, но държа да отбележа, че ако вземете първия за каквото и да е било, трябва да го запазите жив
Андин Старк- Пръв човек
- Брой мнения : 44
Join date : 20.07.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Домът Тарт е описан. Това родословно дърво ми отне два часа.
Юмир, Squirrel, някакви предложения за състезатели на турнира или да почваме да мислим как ще са двубоите?
Юмир, Squirrel, някакви предложения за състезатели на турнира или да почваме да мислим как ще са двубоите?
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Уолдо Фрей
Първороден син на лорд Джоузеф Фрей и негов наследник. Има весел характер, обича да пие. Не си пада по кървища, избягва битките. На тридесет и две години, в разцвета на силите си. Започнал е леко да оплешивява и е малко дебел. Не е особено добър с пиката, но за сметка на това е един от най-сериозните ездачи от тази страна на Тясното море. Външният му вид кара мнозина да го подценяват. Снаряжението му се състои от една ризница, шлем, кръгъл дървен щит и леко ръждясала пика. Язди под знака на Фрей.Това е единственото ми предложение, но държа на него.
Последната промяна е направена от Юмир на Съб Авг 20, 2011 6:49 pm; мнението е било променяно общо 2 пъти
Юмир- от отвъд Тясното море
- Брой мнения : 123
Join date : 02.08.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Заради полуфиналиста си ли го описа? Ако да , давайте вотовете кой ще е моя полуфиналист и да описвам дома му и аз.Карт написа:Домът Тарт е описан. Това родословно дърво ми отне два часа.
GOD OF TERROR- Андал
- Брой мнения : 84
Join date : 17.07.2011
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Описах си го защото имах добра идея. И защото ще направя Белмур полуфиналист, а Джармен ще участва в мелето. Освен това планирам интриги в Бурен край. Ако и ти имаш добри идеи, в което не се и съмнявам, опиши и твоите подчертаните.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Джаред Тирел: 23 годишен, за възрастта си Джаред се държи като малко момче. Ужасно саркастичен, хобито му е да тормози другите, но не физически, а психически. Изключително лукав и умее да борави доста добре с пиката. Умело намира слабото място на опонента си бързо и това му дава преимущество в двубоите. Свикнал да получава всичко, младият лорд не приема ‘не’ за отговор.
Личен герб: Две червени рози и една бяла под тях, оформящи кръг върху черно поле.
Това всъщност е единственият състезател на който държа.
Личен герб: Две червени рози и една бяла под тях, оформящи кръг върху черно поле.
Това всъщност е единственият състезател на който държа.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Пиките вече се оформят. Остава само Юмир.
Кратък урок по генеалогия и обозначенията й за GOD.
Да вземем за пример едно кратко родословно дърво, като това на Баратеоните от книгата.
..........................................(Стефон Баратеон) - (Касана Естърмонт)
....................................................................|
.............................|---------------------------|---------------------------|
Церсей Ланистър-(Робърт).....Селайз Флорент-Станис...........................(Ренли)
.........................|.......................................|
.....|-------------|-----------------|..........Шарийн
.(Джофри)...Мирцела.................Томен ~ Марджъри Тирел
С тире или с плюс се обозначават браковете. От моето родословно дърво съм приел, че с ~ се обозначава годеж, но това не е задължително. Може и да не го обозначавате. Ако има повече от един син/дъщеря, това се обозначава тъй: |--------------------|------------| и прочее. Броят на чертите надолу - според броя на децата, разстоянието между тях - колкото да е удобно да се впишат евентуални съпрузи. Сега, под това бих теглил една *Забележка, за да уточня, че трите деца на добрия крал Робърт не са точно деца на добрия крал Робърт, а на не-чак-толкова-добрия Джайм. Също така, под под забележка, бих изредил и копелетата му.
Разбира се това е по-лесно да стане в текстов вариант, макар и не така красиво.
(Стефон Баратеон) - (Касана Естърмонт)
Деца:
(Робърт) - Церсей Ланистър; Станис - Селайз Флорент; (Ренли)
Внуци:
От Робърт - Джофри, Мирцела, Томен (обещан на Марджери Тирел)
От Станис - Шарийн.
Недостатъкът на текстовия вариант е, че не е толкова нагледно. Но става за минута (за справка, отне ми десет пъти повече за горната схема).
И последно, всички тези точки са защото форумът не търпи големи интервали, които просто висят - превръща ги в единичен интервал. Във вече направените родословни дървета не си личат, понеже ги боядисваме в бяло. С хе тоя код: [color=white}{/color] (скобите са само средни, т.е. тези []. Промених ги, за да не приеме форума, че наистина прилагам кода и да не излезе). Ако се чудите къде са нужните неща - точката е ясна, надявам се, - е в редицата числа вдясно от нулата или при минуса в num block-a, а | е точно над enter. Става въпрос за обикновена клавиатура при US или GB подредба на клавишите.
Кратък урок по генеалогия и обозначенията й за GOD.
Да вземем за пример едно кратко родословно дърво, като това на Баратеоните от книгата.
..........................................(Стефон Баратеон) - (Касана Естърмонт)
....................................................................|
.............................|---------------------------|---------------------------|
Церсей Ланистър-(Робърт).....Селайз Флорент-Станис...........................(Ренли)
.........................|.......................................|
.....|-------------|-----------------|..........Шарийн
.(Джофри)...Мирцела.................Томен ~ Марджъри Тирел
С тире или с плюс се обозначават браковете. От моето родословно дърво съм приел, че с ~ се обозначава годеж, но това не е задължително. Може и да не го обозначавате. Ако има повече от един син/дъщеря, това се обозначава тъй: |--------------------|------------| и прочее. Броят на чертите надолу - според броя на децата, разстоянието между тях - колкото да е удобно да се впишат евентуални съпрузи. Сега, под това бих теглил една *Забележка, за да уточня, че трите деца на добрия крал Робърт не са точно деца на добрия крал Робърт, а на не-чак-толкова-добрия Джайм. Също така, под под забележка, бих изредил и копелетата му.
Разбира се това е по-лесно да стане в текстов вариант, макар и не така красиво.
(Стефон Баратеон) - (Касана Естърмонт)
Деца:
(Робърт) - Церсей Ланистър; Станис - Селайз Флорент; (Ренли)
Внуци:
От Робърт - Джофри, Мирцела, Томен (обещан на Марджери Тирел)
От Станис - Шарийн.
Недостатъкът на текстовия вариант е, че не е толкова нагледно. Но става за минута (за справка, отне ми десет пъти повече за горната схема).
И последно, всички тези точки са защото форумът не търпи големи интервали, които просто висят - превръща ги в единичен интервал. Във вече направените родословни дървета не си личат, понеже ги боядисваме в бяло. С хе тоя код: [color=white}{/color] (скобите са само средни, т.е. тези []. Промених ги, за да не приеме форума, че наистина прилагам кода и да не излезе). Ако се чудите къде са нужните неща - точката е ясна, надявам се, - е в редицата числа вдясно от нулата или при минуса в num block-a, а | е точно над enter. Става въпрос за обикновена клавиатура при US или GB подредба на клавишите.
Re: Обсъждане около сюжета на играта
Чувствам се почти гениална, че се сетих за това с точките и оцветяването им в бяло. Между другото на мен написването на героя ми отне точно два часа, един от които премина в чертаене и нагласяне на линийки
И сега, по темата - може ли да изредим какви състезания ще има точно? И точно до кога е крайният срок за песните? Да знам дали да се захващам, или пък няма време.
И сега, по темата - може ли да изредим какви състезания ще има точно? И точно до кога е крайният срок за песните? Да знам дали да се захващам, или пък няма време.
Андин Старк- Пръв човек
- Брой мнения : 44
Join date : 20.07.2011
Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Страница 1 от 4
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|